A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Хмільницький аграрний центр професійно-технічної освіти"
Вінницька область

Урок виробничого навчання "Фарбування волосся тон у тон" з професії "Перукар (перукар-модельєр)"

Дата: 11.03.2020 15:47
Кількість переглядів: 101

Перукар - професія творча. Хороший майстер  повинен вміти підкреслити переваги і приховати недоліки обличчя клієнта. За допомогою вдалої зачіски можна скорегувати овал обличчя. Добре підібрані кольори, тон і техніка фарбування підкреслюють  відтінок шкіри і очей, приховують сивину.

Перукар має бути   комунікабельним, тактовним, делікатним і терплячим, тому що йому доводиться не лише надавати перукарські послуги, але й спілкуватися з клієнтом, запобігати можливим конфліктам, забезпечувати перебування клієнта в перукарському кріслі максимально комфортним і приємним. Перукар повинен бути трішки психологом, адже йому потрібно завоювати прихильність  людини, зрозуміти її настрій, допомогти розслабитися.

11.03.2020 року майстер виробничого навчання Староха Людмила Вікторівна провела урок виробничого навчання в групі №15 з професії «Перукар (перукар-модельєр)» з теми «Фарбування волосся тон у тон».

На уроці здобувачі освіти навчилися самостійно організовувати своє робоче місце, для отримання бажаного результату підбирати  фарбу і окисник, враховуючи структуру та базовий колір волосся клієнта, виконувати фарбування волосся «тон у тон» в технологічній послідовності з дотриманням правил охорони праці.

У процесі уроку виробничого навчання здобувачі освіти допускалися деяких помилок, а саме: нерівномірне нанесення фарби, неякісно профарбовано крайову лінію росту волосся, неправильна послідовність нанесення фарби.

Під час заключного інструктажу майстер виробничого навчання вказала на ці недоліки та розповіла про шляхи їх усунення.



« повернутися

School.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування