16:00 08.10.2024
Природно-математичних предметів
Методична проблема комісії:
«Методи формування ключових компетентностей на уроках природничо-математичних предметів»
Голова методичної комісії - Григориця С. М, викладач інформатики та інформаційних технологій, спеціаліст вищої категорії.
Члени методичної комісії:
1. Вознюк С. В. - викладач інформатики, спеціаліст вищої категорії, старший викладач
2. Грабчак Л. І. - викладач інформатики та математики, спеціаліст вищої категорії, старший викладач
3. Гусаревич А. В. - викладач математики, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист
4. Загоровська А. А. - викладач хімії та біології, спеціаліст вищої категорії
5. Качайло О. О. - викладач біології, основ енергоефективності, спеціаліст
6. Мальцева О. Б. - викладач фізики, спеціаліст першої категорії
7. Насопрунова О. В. - викладач географії та біології, спеціаліст першої категорії
8. Терещук Л. П. - викладач математики, інформатики та інформаційних технологій, спеціаліст першої категорії
Завдання МК педагогів природничо – математичних предметів
2024-2025 н.р.
У роботі МК викладачів природничо-математичних предметів передбачається вирішення наступних завдань:
-
вивчення нормативно-інформаційної документації методичних листів з питань освіти;
-
затвердження атестаційного матеріалу для підсумкового контролю;
-
ознайомлення з аналізом стану викладання навчальних предметів за підсумками внутрішнього контролю;
-
робота з учнями щодо дотримання норм і правил безпеки життєдіяльності в процесі навчання;
-
взаємовідвідування уроків з подальшим самоаналізом і аналізом досягнутих результатів;
-
організація відкритих уроків з метою ознайомлення з методичними розробками складних тем предметів;
-
вироблення єдиних підходів до оцінки результатів освоєння програми на основі розроблених освітніх стандартів з предметів;
-
розробка системи оцінювання навчальних досягнень учнів (тематична, семестрова);
-
ознайомлення з методичними розробками різних авторів з предметів;
-
аналіз методів викладання предметів;
-
звіти про професійну самоосвіту викладачів;
-
робота на курсах підвищення кваліфікації;
-
організація і проведення предметних тижнів;
-
організація і проведення предметних олімпіад, конкурсів, позакласної роботи з предмету;
-
формування замовлень на зміцнення матеріальної бази і приведення дидактичних засобів навчання, зокрема наочних посібників з предмету у відповідність з сучасними вимогами до навчального кабінету та оснащення уроку.