A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Хмільницький аграрний центр професійно-технічної освіти"
Вінницька область

Природно-математичних предметів

Методична проблема комісії:

«Методи формування ключових компетентностей на уроках природничо-математичних предметів»

Голова методичної комісії - Григориця С. М, викладач інформатики та інформаційних технологій, «спеціаліст вищої категорії».

Члени методичної комісії: 

1. Вознюк С. В., викладач інформатики, «спеціаліст вищої категорії», старший викладач

2. Грабчак Л. І., викладач інформатики та математики, «спеціаліст вищої категорії», старший викладач

3. Гусаревич А. В., викладач  математики, «спеціаліст вищої категорії», викладач-методист

4. Загоровська А. А., викладач хімії та біології, «спеціаліст вищої категорії»

5. Мальцева О. Б викладач фізики, «спеціаліст першої категорії».

6. Насопрунова О. В., викладач біології та географії, «спеціаліст першої категорії»

7. Терещук Л. П., викладач математики, інформатики та інформаційних технологій, «спеціаліст першої категорії»

 

  

Завдання МК  педагогів природничо – математичних предметів 

2023-2024 н.р.

У роботі МК викладачів природничо-математичних предметів передбачається вирішення наступних завдань:

  • вивчення нормативно-інформаційної документації методичних листів з питань освіти;

  • затвердження атестаційного матеріалу для підсумкового контролю;

  • ознайомлення з аналізом стану викладання навчальних предметів за підсумками внутрішнього контролю;

  • робота з учнями щодо дотримання норм і правил безпеки життєдіяльності в процесі навчання;

  • взаємовідвідування уроків з певної тематики з подальшим самоаналізом і аналізом досягнутих результатів;

  • організація відкритих уроків певної теми з метою ознайомлення з методичними розробками складних тем предметів;

  • вироблення єдиних підходів до оцінки результатів освоєння програми на основі розроблених освітніх стандартів з предметів;

  • розробка системи оцінювання навчальних досягнень учнів (тематична, семестрова);

  • ознайомлення з методичними розробками різних авторів з предметів;

  • аналіз методів викладання предметів;

  • звіти про професійну самоосвіту викладачів;

  • робота на курсах підвищення кваліфікації;

  • організація і проведення предметних тижнів;

  • організація і проведення першого етапу предметних олімпіад, конкурсів, питання стану позакласної роботи з предмету;

  • формування замовлень на зміцнення матеріальної бази і приведення дидактичних засобів навчання, зокрема наочних посібників з предмету у відповідність з сучасними вимогами до навчального кабінету та оснащення уроку. 


 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено