Сільськогосподарських професій

Методична проблема
«Формування професійно-компетентного учня шляхом застосування сучасних освітніх технологій»
Найважливіші завдання роботи методкомісії у 2024-2025 н. р. – вивчення нових стандартів професійно-технічної освіти, їх аналіз та використання у навчальному процесі, пошук, удосконалення способів і методів навчання та виховання учнів, впровадження у практику сучасного педагогічного досвіду, впровадження у педагогічну діяльність інноваційних технологій.
Список педагогів методичної комісії у 2024-2025 н.р. |
||
1. |
Ковальчук Володимир Михайлович |
голова методичної комісії, викладач-методист |
2. |
Вознюк Ігор Михайлович |
викладач, спеціаліст вищої категорії |
3. |
Мироненко Олександр Петрович |
майстер виробничого начання, 11 т. розряд, викладач спецпредметів, спеціаліст |
4. |
Рябоконь Микола Олександрович |
майстер виробничого начання, 14 т. розряд, педагогічне звання "майстер виробничого навчання І категорії" |
5. |
Загоровський Олександр Степанович |
майстер виробничого начання, 14 т. розряд, педагогічне звання "майстер виробничого навчання І категорії" |
6. |
Войтюк Анатолій Володимирович |
майстер виробничого начання, 11 т. розряд |
7. |
Войтюк Петро Анатолійович |
майстер виробничого начання, 11 т. розряд |
8. |
Грищенюк Олександр Васильович |
майстер виробничого начання, 14 т. розряд |
9. |
Назарчук Віктор Миколайович |
майстер виробничого начання, 14 т. розряд |
10. |
Качалка Іван Євгенійович |
майстер виробничого начання, 13 т. розряд, викладач, спеціаліст другої категорії |
11. |
Шамрай Вадим Леонідович |
майстер виробничого начання, 11 т. розряд |
12. |
Куценко Сергій Борисович |
майстер виробничого начання, 13 т. розряд, викладач, спеціаліст |
Напрямки роботи методкомісії у 2024-2025 н. р.:
-
глибоке вивчення стандартів профтехосвіти та корекція тематичних та календарно-тематичних планів по спец предметам та виробничому навчанні;
-
удосконалення матеріально-технічної бази та дидактичного матеріалу;
-
спрямування роботи з самоосвіти та підвищенні професійної майстерності викладачів та майстрів виробничого навчання;
-
робота педагогів щодо покращення якісті знань, умінь та навичок учнів;
-
якісне проведення методичних заходів з метою заохочення учнів до навчання.
-
узагальнення передового педагогічного досвіду.